FAQ - nejčastější otázky našich zákazníků

 

Zde najdete nejčastější otázky našich zákazníků. Pokud Vám v nákupním procesu není něco jasné, odpověď najdete s největší pravděpodobností zde :)

Pokud jste odpověď na svou otázku přece jen nenašli, obraťte se na nás telefonicky, případně mailem.

 

Zalíbil se Vám produkt z naší nabídky? Jednoduše ho vložte do nákupního košíku pomocí tlačítka „Do košíku“. V košíku můžete vložit slevový kód, pokud jej vlastníte, a můžete přejít k výběru platby a dopravy. V dalším kroku je nutné uvést vaše kontaktní údaje. Objednávku dokončíte pomocí tlačítka ‚‚Objednat s povinností platby“.

Veškeré zboží máme na skladě, tudíž odesíláme v nejkratším možném termínu. Při objednávce do cca 11:00 hodin (u PPL do 8:00 hodin) odesíláme obratem, pokud je objednávka zaplacena, případně jste zvolili platbu dobírkou. U pozdějších objednávek bude Vaše zboží expedováno následující pracovní den.

Ano, všechny šperky balíme do hezkých dárkových krabiček, které jsou pro Vás zcela zdarma. Pokud nakoupíte šperky do soupravy, např. náušnice + přívěsek + řetízek, naaranžujeme soupravu do jedné krabičky. Pokud potřebujete šperk zabalit do luxusnější krabičky, můžete si ji vybrat a  zakoupit v kategorii dárkových krabiček.

Na veškeré zboží poskytujeme standartní záruku 2 roky.

Objednávku můžete zaplatit online kartou nebo rychlým bankovním převodem, Google Pay, Apple Pay, běžným bankovním převodem nebo na dobírku, kdy můžete kurýrovi zaplatit jak hotově, tak i kartou.

Doručení Vašich zásilek má na starost Česká pošta (Cenné psaní), Balíkovna na odběrné místo nebo do Alza boxu, Zásilkovna na odběrné místo a PPL s doručením na adresu. Ceny přepravy najdete v detailu produktu a v prvním kroku objednávky. U každého dopravce najdete doplňkové informace.

Bohužel ne, zboží posíláme pouze v rámci ČR.

I to se může stát, v tom případě nás prosím kontaktujte. Do 14 dní od převzetí zásilky můžete odstoupit od smlouvy, v tom případě Vám vrátíme platbu zpět na kartu nebo na účet. Pokud jen nesedí velikost např. prstýnku, nic se neděje, prstýnek Vám vyměníme za požadovanou velikost (pokud je k dispozici), případně za jiné zboží zcela bezplatně. Zaplatíte pouze dopravu zpět k nám. Bezplatná výměna je možná pouze jednou.

Po odeslání zásilky Vám do mailu dorazí informace o odeslání, kde najdete odkaz ke sledování. Registrovaní uživatelé tuto informaci najdou také ve svém účtu.

V tom případě obdržíte po krátké době informační mail s odkazem pro zaplacení kartou. Ve zprávě je uvedeno také číslo účtu, pokud se Vám platba kartou opět nepodaří. Také nabídka na změnu platby na dobírku je součástí zprávy, rozhodnete-li se pro tento způsob platby, prosím, dejte nám o tom vědět.

Bohužel ne, úpravy na zakázku neposkytujeme.

Podrobné informace o správné péči o šperky najdetete na blogu v článku PÉČE O ŠPERKY.

Pokud se na zboží vyskytla vada, prosím, kontaktujte nás ještě dříve, než zboží zašlete zpět. Některé druhy reklamací lze vyřídit bez nutnosti vrácení poškozeného zboží. V případě nutnosti vrácení obdržíte kód pro zaslání přes Zásilkovnu, kdy při odeslání nezaplatíte ani korunu. Vrátit zboží můžete samozřejmě i přes jiného dopravce, který Vám vyhovuje více.